سید ساجد یعقوبی
با حضور کاروان راهیان نور استان اردبیل:
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: صد ها نفر از بسیجیان استان اردبیل که در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کرده اند، سال نو را در کنار مشهد شهیدان در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۲۱۳۷۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

لحظه تحویل سال ۹۸ در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد

سرهنگ پاسدار صالح زارعی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل مناطق عملاتی جنوب تصریح کرد: صد ها نفر از بسیجیان استان اردبیل که در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کرده اند، سال نو را در کنار مشهد شهیدان در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز کردند.

وی افزود: در آغازین لحظات سال جدید جمع کثیری از زائرین سرزمین شهدا و سرزمین نور به نمایندگی مردم شریف استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور حاظر شده بودند و در جوار شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: در لحظه تحویل سال جدید زائران راهیان نور استان اردبیل در یادمان‌های مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند که در آن فضا عطر و هوایی خواسی ایجاد کرده بود و کاروان‌های راهیان نور استان اردبیل با حضور در مناطق عملیاتی و در کنار یادمان های شهدا سال جدید خود متبرک به شهداء کردند.

وی افزود: امروز بسیجیان و زائریان اردبیلی در بهترین  و احسن زمان در کنار احسن مخلوطات خدای متعال که شهدای والامقام هستند از درگاه حضرت حق و از ائمه اطهار علیهم السلام از شهدای عزیز احسن ترین حال را برای هم استانی های خود مسئلت خواستند.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: در این ساعات پر برکت شاهد این بودیم که زائران در یک حال و هوای خاصی دست به دعا داشتند که ان شاء الله خدای متعال بهترین احوال و سالی پر برکت و پر عزت را برای این زائران عزیز و هم استانی گرانقدرمان نصیب بفرماید.

وی با اشاره به اینکه باید از تمامی ابزارها و امکانات برای تبیین زیبایی‌های دفاع مقدس استفاده کنیم افزود: اردوهای راهیان نور برای تحقق این هدف بسیار کارآمد هستند و قابلیت انتقال مفاهیم دفاع مقدس را دارند و البته باید به صورت هدفمند، دانش آموزان و دانشجویان را در این اردوها حاضر کرد.

ارسال نظرات