تولیت آستان قدس رضوی اعلام خبر راه‌اندازی سامانه شفافیت اقتصادی در آستان قدس رضوی، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه تمام فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های آستان قدس پشت ویترین قرار گرفته و همه می‌توانند جریان مالی شرکت‌های آستان قدس را مشاهده کنند. این اقدام در راستای افزایش اعتماد مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۴۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: حضور پرشکوه جوانان در مراسم اعتکاف از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و این جوانان از رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه توجه به موضوع زائر و زیارت؛ اولین مأموریت آستان قدس رضوی است، گفت: طی سه سال گذشته با همکاری بخش‌های مختلف زمینه تشرف بیش از یک میلیون زائر نیازمند زیارت اولی به بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(ع) فراهم شد، زائرانی که به دلیل مشکلات مالی یا تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده بودند و یا از آخرین تشرف آن‌ها سال‌های طولانی گذشته بود.

رئیس قوه قضائیه احداث مراکز اسکان رایگان یا ارزان قیمت برای زائران کم درآمد امام رضا(ع) را از دیگر اقدامات استان قدس برشمرد و گفت: احداث زائر شهر رضوی با ظرفیت اسکان 20 هزار نفر آغاز شد که امروز فاز نخست آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته، همچنین زائر سرای رضوی ایجاد شد تا زائران کم‌درآمد بتوانند از آن استفاده کنند.

وی از اجرای مقدمات کار برای ساخت صحن رضوان با ظرفیت استفاده همزمان 300 هزار نفر در حرم مطهررضوی خبر داد.

رئیسی به پشتیبانی از 3 هزار گروه جهادی در سراسر کشور اشاره کرد و ابراز داشت: همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی در راستای توانمندسازی محرومان تلاش شده در همین زمینه پروژه لایروبی قنوات و اهدای دام سبک در مناطق محروم کشور را آغاز کردیم.

وی با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه شفافیت اقتصادی در آستان قدس رضوی، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه تمام فعالیت‌های اقتصادی شرکت‌های آستان قدس پشت ویترین قرار گرفته و همه می‌توانند جریان مالی شرکت‌های آستان قدس را مشاهده کنند. این اقدام در راستای افزایش اعتماد مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها