خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تنها راه نجات کشور اعتماد به جوانان است و البته این به معنای عدم استفاده از پیران نیست بلکه باید از تجربه آنها استفاده شود و در حقیقت جوانان در صف و پیشکسوتان در ستاد باشند.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۷۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در پیام نوروزی سال جدید با تبریک فرا رسیدن بهار و سال ۹۸ اظهار کرد: عید نوروز یعنی روز تازه، تحول و دگرگونی حال و احوال است و عید نوروز یعنی اینکه بتوانیم برنامه‌های جدید را شروع کرده و تحول ایجاد کنیم.
وی افزود: یکی از خصوصیات عید نوروز این است که اصلا در این روزها معصیت نکنیم و از آن باید دوری کنیم از این‌رو در اولین روز سال جدید با خدا عهد ببندیم که گناه نکرده و اعمال خود را محاسبه کنیم و چه اشکالی دارد تا یک دفتر برداشته و  هرشب اعمال خود در یک روز را بنویسیم.
حجت الاسلام آل هاشمبا تاکید بر اینکه امسال با همه تلخی و شیرینی‌هایش سال موفقیت‌آمیزی برای نظام اسلامی بود، افزود: ایران در این یک سال به موفقیت‌های زیادی مخصوصا در بخش نظامی رسیده است.
وی اضافه کرد:گرچه در داخل برخی مشکلات اعم از اقتصادی در سایه برخی دشمنان و برخی دست‌اندرکاران داخلی وجود دارد ولی همچنان موفقیت‌های زیادی نیز در بخش علم و تولید، فناوری، نظامی و دفاعی کسب شده است.
حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: با اینکه در کشور برخی مشکلات از جمله اقتصادی بود و دشمن همه توطئه‌های خود را انجام داد ولی مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که به نظام خود علاقه دارند.
وی بیان کرد: همه مسوولان و دست اندرکاران و مردم دست به دست هم دهیم تا در سال جدید این مشکلات اقتصادی را حل کنیم تا افراد جامعه بیش از این تحت فشار نباشند.
حجت الاسلام آل‌هاشم تذکرات و فرامین مقام معظم رهبری را لزوم حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: ایشان همیشه به مسوولان و دست اندرکاران مربوط برای رعایت کردن الزامات اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند و امروز تنها راه نجات کشور توجه به این الزامات مد نظر رهبری می‌باشد.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در سال جدید همه مردم، دانشگاهیان، حوزه‌های علمیه و صاحبان فکر و اندیشه دست به دست هم داده و در تحقق بخشیدن بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند چراکه این بیانیه یک سخنرانی و پیام معمولی و عادی نبود و منشور ۵۰ ساله انقلاب می‌باشد.
وی ادامه داد: ایجاد امید و امیدواری در جامعه، اثبات ایستادگی روی پای خود به جهانیان و نشان دادن اینکه ما باز هم می‌توانیم با اعتماد به نفس پیش رویم و همچنین اعتماد و اعتقاد به جوانان از جمله ملزومات تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب است.
حجت الاسلام آل‌هاشم ابراز کرد: تنها راه نجات کشور اعتماد به جوانان است و البته این به معنای عدم استفاده از پیران نیست بلکه باید از تجربه آنها استفاده شود و در حقیقت جوانان در صف و پیشکسوتان در ستاد باشند.
وی در پایان گفت: امسال به مسائل اخلاقی و معنوی بیشتر توجه شود چراکه اهمیت دادن به این مسائل می‌تواند جامعه را سالم نگه دارد

ارسال نظرات