خبرهای داغ:
در بازدید مسئول قرارگاه راهیان نور استان قزوین مطرح شد:

بهداشت همراه تغذیه سالم با نظارت مستمر/ ایمنی زائرین در لواویت است

مسئول قرارگاه راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین در خرمشهر گفت: با نظارتهای مستمر بر آشپزخانه، توزیع غذا و ایمنی وسایل نقلیه جهت رضایتمندی زائرین تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۰۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج قزوین در خرمشهر سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی ضمن تبریک سال نو گفت: نظارت مکرر بر بهداشت تغذیه و ایمنی زائرین اولویت کاری ماست. تا بتوانیم با امنیت کامل خدمات دهی به مردم عزیز داشته باشیم. نظارت بر بهداشت غذا و آشپزخانه زایرین راهیان نور را به طور مداوم انجام می دهیم و با تمام توان سعی خواهیم کرد که بهترین شرایط را برای استفاده معنوی از سفر تجربه کنند.
وی تصریح کرد: با تلاش جهادی قرارگاه راهیان نور توزیع وعده غذایی گرم از اهواز تا دورترین نطقه عملیاتی برای زائرین میسر شده و برنامه های متنوعی را برای آنها در نظر گرفتیم. بهداشت غذا و تغذیه سالم را با نظارت مستمر بر طبخ غذا و محصولات غذایی پیگیری می کنیم و شکر خدا تا کنون رضایتمندی از عملکرد قرارگاه در حد خوبی بوده است که از نظر ما کافی نبوده بلکه برای بهتر شدن خدمات و سرویس دهی آماده شنیدن نقد و انتقادات هستیم و بنده با حضور دربین زائرین از نزدیک انتقادات آنها را پاسخ داده تا بتوانیم در راه حل های بعدی نقطه نظرات مردم را در نظر بگیریم.
والدی ضمن اشاره به سرویس دهی به زائرین گفت: سعی شده که کمترین کمک را از نهادهای دولتی بخواهیم و از مردم عزیز در خواست داریم با وسیله شخصی خود برای یک بار هم تشریف بیاورند از مناطق عملیاتی بازدید کنند و زائر سرای سپاه صاحب الامرعج آمادگی اسکان زائرین را در حد ظرفیت خود دارد.
مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه صاحب الامرعج در پایان گفت: با استقرار پزشک و آمبولانس همراه زائرین در مناطق عملیاتی کمک های اولیه و درمان تا رساندن به مراکز درمانی برای زائرین مهیا شده است.
۱۰۰۲/ت۳۰/.

ارسال نظرات
پر بیننده ها