خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد:

اعزام ۲۰۰روحانی به همراه کاروان های راهیان نور

مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین در هویزه گفت: بیش از ۲۰۰روحانی به همراه کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۰۸
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

حجت الا سلام ابوالفضل مصطفایی مسوول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن تبریک سال جدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین گفت: با هماهنگی های صورت گرفته بیش از ۱۲۰روحانی به همراه کاروانهای راهیان نور به منطقه اعزام شده اند و بیش از ۸۰نفر نیز داوطلبانه و خودجوش با وسایط نقلیه خویش در کنار مردم سال جدید را همراه شهدا آغاز کردند.

وی اظهار داشت: مسلح کردن روحانیت به علم روز جهت پاسخگویی به شبهات نسل جدید و عامه مردم از اهداف اولیه بسیج طلاب سپاه صاحب الامرعج بوده تا بتوانیم با تبیین درست و ازجایگاه عقل و علمی
نیازهای مردم را در حوزه تخصصی پاسخگو باشیم.

مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) گفت: شهدا مظهر تمام خوبی های یک ملت هستند و با دادن جان خویش ثابت کردند در دفاع از میهن و ارزشها استوار و ثابت قدم هستند.
وی ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد شهدا و پیوند محکم ملت با این تفکر آنها را در برابر همه مصائب و تهاجمات دنیا بیمه خواهد کرد و هیچ قدرتی توان برخورد با آنها را نخواهد داشت.
مصطفایی در پایان افزود: پاسخ به نیازهای شرعی زائرین توسط روحانیون اعزامی صورت می گیرد، سخنرانی ها،برگزاری نمازجماعت،سوالات شرعی و پاسخگویی به آنها یکی از مهمترین کارهایی است که با نگاه معنوی و مذهبی با هدف تاثیر گذاری بر جوانان توسط بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) انجام شده تا به اندازه توان نیاز زائرین در این خصوص را برآورده کند.

۱۰۰۲:ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار