«محمد عباسپور» مسئول اردویی سپاه کربلای مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون ۹ هزار و ۱۵۴ زائر مازندرانی به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام شدند، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی استقبال جوانان و نوجوانان از اردو‌های راهیان نور خوب بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۵۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «محمد عباسپور» مسئول اردویی سپاه کربلای مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون ۹ هزار و ۱۵۴ زائر مازندرانی به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام شدند، اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی استقبال جوانان و نوجوانان از اردو‌های راهیان نور خوب بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پنج هزار و ۱۰۰ نفر را برادران و چهار هزار و ۵۴ نفر را خواهران تشکیل دادند.

عباسپور از به کارگیری ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران خبر داد و گفت: زائران در دو اردوگاه شهیدان جعفرزاده اندیمشک و بلباسی خرمشهر اسکان داده شدند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ پرس غذا در آشپزخانه اردوگاه بین زائران تهیه و توزیع می‌شود.

مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران گفت: اردوگاه شهید بلباسی پذیرای ۱۰ استان دیگر از جمله خراسان شمالی، سمنان، تهران، بوشهر و ... است.

عباسپور در پایان به برنامه تحویل سال اشاره و بیان کرد: این برنامه  در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار شد و سخنان مقام معظم رهبری نیز برای زائران پخش  شد.

وی متذکر شد: مازندران در شب میلاد امام علی (ع) میزبان جشنواره ره‌آورد سرزمین نور بود که به صورت زنده از شبکه‌های ملی پخش شده است. در این برنامه از چهار خانواده شهید انقلاب، شهید ترور، شهید مدافع حرم و شهید مدافع وطن از مازندران تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها