نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

جوانان برای تحقق فرامین رهبری با هرسلیقه ای به میدان بیایند

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت: جوانان انقلابی باهر گرایش و سلیقه ای برای تحقق فرمان رهبر فرزانه انقلاب برای رونق تولید در سال جدید با همتی جهادی به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۷۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام  سید محمدعلی آل‌هاشم با اشاره به تذکری که رهبر فرزانه انقلاب به جوانان داده‌اند تا از مسائل فردی و حاشیه‌ای دور باشند و همیشه وحدت را دنبال کرده و در مرزبندی با دشمن دقت کنند، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از جوان خواسته‌اند تا اختلافات را کاهش دهند و وحدت را پیشه کنند.

وی به نام گذاری امسال با عنوان سال رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید نقدینگی در اختیار مردم به سرمایه تبدیل شود تا تولید رونق یابد.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه شاعر امسال در راستای شعار حمایت از کالای ایرانی است، گفت: اگر تولید در کشور رونق یابد، مشکل اشتغال و کاهش ارزش پول نیز حل می‌شود.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: باید از فعالان اقتصادی سالم بخواهیم تا تولید و سرمایه‌گذاری کنند و نباید به سوءاستفاده‌گران اجازه داد تا جولان دهند.
وی با ابراز تاسف از اینکه برخی‌ کارخانه دولتی را خریده و سپس همه ماشین‌آلات آن کارخانه را فروخته و به جای آن برج ساخته اند، افزود: باید در واگذاری کارخانه ها به اهلیت افراد دقت فراوان شود.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر توجه به تذکرات مهم رهبر معظم انقلاب در رابطه با بانک‌ها گفت: همانطور که ایشان فرمودند نباید اجازه داد تا هر روز یک بانک افتتاح شود و پول مردم را جمع کرده و برای خود و نزدیکان خود سرمایه درست کنند در حالیکه باید در مقابل چنین افرادی به کارآفرین‌های سالم کمک شود تا از این طریق مشکلات تولید و اشتغال کشور حل شود.
امام جمعه تبریز به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد‌ و گفت: با توجه به آمادگی در بین مردم و جوانان امیدوارم صاحبان اندیشه و فکر در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه نیز در این کار همت داشته باشند.
وی با بیان اینکه در سال نو و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری بار دیگر ایستادگی ملت جهان در مقابل دشمن را نشان خواهیم داد، افزود: دشمنان میلیاردها تومان هزینه می‌کنند تا جلوی اراده ملت ایران بایسیتند زیرا دشمنان در حقیقت با دین و اسلام مخالف هستند و چشم دیدن موفقیت‌های ما مخصوصاً در بحث نانو، هسته‌ای و فناوری توسط جوانان متدین را ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها