اعزام کاروان راهیان نور دیر به مناطق عملیاتی جنوب

جانشین سپاه سید الشهدا خبر از اعزام کاروان راهیان نور شهرستان دیر به مناطق عملیاتی جنوب داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۷۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، صبح امروز کاروان های راهیان نور بسیجیان با بدرقه مسئولین شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اعزام کاروان راهیان نور دیر به مناطق عملیاتی جنوب

جانشین سپاه ناحیه دیر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: اردوهای راهیان نور با توجه به اهداف والای آن از ارزشمندترین فعالیت‌ها برای انتقال و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.
ایشان فرمودند : در این کاروان بیش از ۴۵۰ بسیجی در قالب ۸ اتوبوس از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.
سروان پاسدار سید علی حسینی نیا افزود: این بسیجیان به مدت سه روز از مناطق جنگی و یادمان شهدا در شلمچه، طلائیه، دهلاویه و اروند بازدید می‌کنند.
وی گفت: اجرای طرح اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.
هچنین ایشان خاطر نشان شدن :اجرای طرح اردوی راهیان نور، یادآور رشادت‌های جوانان برومند این مرز و بوم به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است و همچنین آشنایی جوانان با فداکاریها و جانفشانی های رزمندگان و خود سازی مهمترین هدف و دستاورد این کاروانها است ‌.
ایشان در پایان خطاب به بسیجیان فرمود : راهیان نور تنها در یک اردوی چند روزه ختم نمی‌شود و شما عزیزانی که به این سفر می‌روید باید پیام رسان رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای عزیز و رزمندگانمان در مناطق عملیاتی به سایر مردم و دوستانتان باشید و بدانید کسانی که ترویج فرهنگ شهید و شهادت می‌کنند نزد خدای متعال از مقام بسیار بالایی برخودار هستند.

ارسال نظرات