زائر فراهانی سرزمین نور عنوان کرد؛

دلم می خواهد فرزندم از شهدا الگو بگیرد/امیدوارم ادامه دهنده راه شهدا باشیم

زائر فراهانی سرزمین نور گفت: فرزند 12 ساله ام را به این سفر آورده ام تا از نزدیک ببیند که رزمندگان در جبهه ها با چه دشواری هایی توانستند در مقابل دشمن بایستند؛ دلم می خواهد فرزندم از شهدا الگو بگیرد و درس ایثار و فداکاری بیاموزد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۰۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ کاروان راهیان نور شهرستان فراهان در قالب 3 دستگاه اتوبوس از بخش مرکزی و بخش خنجین شهرستان، در آستانه سال جدید به مناطق عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

یکی از نکات بارز و کلیدی راهیان نور 98 -97 ، حضور خانواده ها به صورت کاروانی در مناطق عملیاتی جنوب کشور است.

فیروز رحمانپور و خانواده اش یکی از خانواده هایی است که همراه با کاروان راهیان نور فراهان به این سفر آسمانی شرکت کرده بودند.

آقای رحمانپور رزمنده در دوران دفاع مقدس و فرهنگی آموزش و پرورش فراهان، در گفتگو با خبرنگار بسیج فراهان با اشاره به حال و هوای روحانی منطقه عملیاتی شلمچه گفت: شلمچه کربلای ایران نام گذاری شده است. رزمندگان با عشق به امام حسین(ع) عازم جبهه ها شدند و به عشق امام حسین(ع) شهید شدند.

وی ادامه داد: خانواده ام بسیار مشتاق این سفر بودند. فرزند 12 ساله ام را به این سفر آورده ام تا از نزدیک ببیند که رزمندگان در جبهه ها با چه دشواری هایی توانستند در مقابل دشمن بایستند و درس ایثار و فداکاری بیاموزد.

رزمنده فراهانی تصریح کرد: زمانی که 15 ساله بودم همراه با رزمندگانی که هم سن و سال بودیم با اندک تجهیزات به یاری خداوند با دشمنی که تمام امکانات قوی که دارا بود جنگیدیم.

رحمانپور گفت: در جنگ تحمیلی، بیش از 40 کشور با عراق متحد شدند و تجهیزات نظامی به عراق می دادند اما به لطف خدا و یاری اهل بیت(ع) ایران توانست با همان نوجوانان و جوانان کم سن و سال مقتدرانه جلوی دشمن بایستد.

زائر فراهانی با اشاره به الگو قراردادن شهدا برای نوجوانان، ادامه داد: برای پسرم این سفر بسیار جذاب است و با دیدن عکس شهدا و حال و هوای این مناطق، درس مقاومت  و آزادگی می گیرد.

رحمانپور خاطرنشان کرد: وقتی در این مناطق قدم می گذاریم احساس قلبی دگرگون می شود، اینجا قدمگاه شهداست و احترام شهدا بر همه ما واجب است. امیدوارم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

ارسال نظرات