خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

در جبهه گناه نبود/کربلای5 سرنوشت جنگ را تعیین کرد

سردار حسین معروفی در جمع خادمین شهدای اردوگاه راهیان نور گلستان راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بهترین فرصت برای گره زدن دل باشهدا بیان کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۰۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان:سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا در جمع خادمین شهدای اردوگاه شهدای گلستان با تبریک سال نود و هشت اظهار کرد:شلمچه و طلائیه دلهارا میبذند و گره‌های دل را باز میکنند.
وی درادامه افزود:راهیان نور بهترین فرصت برای گره زدن دل با شهداست، زیرا شهدا از تمام وجود خود برای اسلام و انقلاب گذشتند.
معروفی همچنین اذعان کرد:رمز ماندگاری راهیان نور معنویتی است که ازجانب شهدا ساطع میگردد، زیرا در جبهه گناه نبود، مگر میشود کسانی که برای شهادت از بکدیگرسبقت میگیرند دروغ بگویند یا گناه بکنند.
سردار معروفی با اشاره به بحث روایتگری راهیان نور متذکر شد:جنگ را باید درست روایت کرد با خاطره نمیشود جنگ را بیان کرد، زیرا خاطره قابل تحلیل است باید تاریخ را درست بگوئیم تا برداشت نسل سوم و چهارم انقلاب از دفاع مقدس باور پذیر باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه شب‌های کربلای پنج شب‌های قدر انقلاب اسلامی است گفت:اگر کسی شب‌های عملیات کربلای پنج را درک کند.
فرمانده سپاه نینوا در پایان ابراز داشت: آنچه که امروز برای نسل سوم و چهارم انقلاب مورد اهمیت است حوزه اندیشه و تفکر است باید در این زمینه مراقب باشیم، زیرا اگر اندیشه باطل گردد میتواند یک جامعه را به سمت باطل سوق دهد، اما اگر این اندیشه درست تربیت و هدایت شود میتواند انقلاب اسلامی را به بهترین جایگاه خود در دنیا برساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها