خبرهای داغ:
گزارشگر صدا و سیمای قزوین از راهیان نور می گوید:

قرار است حادثه ای تکرار شود تا بیدار شویم

خبرنگار صدا و سیما گفت: ۱۲سال است در راهیان نور حضور دارم و هربار برگی از راز سر به مهر بودن شهدا برایم نمایان می شود، گویا قرار است حادثه ای تکرار شود که بیدارمان کند.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۲۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

سید حسین حسینی خبرنگار صدا و سیمای مرکز قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خرمشهر گفت: بیش از ۱۲ سال است در راهیان نور حضور دارد گفت: هربار که می آییم نکته مثبتی را می بینم و قرار است حادثه ای تکرار شود تا گوشه ای از راز سر به مهر بودن شهدا برملا شود.

وی افزود: هیچ آمدن و رفتنی بی دلیل نیست، شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می گیرند، جای سوال بوده که چگونه می توان زنده بود اما نتوانیم آنها را ببینیم. شهدا را با چشم سر نمی توان دید بلکه بصیرت و رشد عقلی می خواهد.

خبرنگار صدا و سیما تصریح کرد: اینجا سرزمین راهیان نور بوده و بیش از هزاران راز در دل خود دارد که برای نسل های آینده ذخیره شده است. سال را با شهدا شروع کنیم بهتر می توان به نتیجه رسید زیرا انتهای کار شهدا با خدا بودن و روزی از پروردگار گرفتن است اما عافیت طلبی انسان را به کام مرگ و هلاکت می رساند.

حسینی اظهار داشت: نقش رسانه ها در بازتاب دستاوردهای راهیان نور بی بدیل بوده و جایگزین ندارد اما تا کنون نتوانستیم به خوبی مسیر راهیان نور را برای تربیت فرهنگی به پیش ببریم. زحمات زیادی کشیده شده ولی کافی نیست. شهید حججی ها حاصل تفکر همین راهیان ندر و روحیه جهاد و شهادت است.

خبرنگار صدا و سیما در پایان گفت: هرکس که به راهیان نور می آید سال بعد یک نفر با خود همراه کند تا بتواند فراگیر و همه گیر شود.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار