خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهیان‌نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی است و این حرکت عظیم راهیان‌نور یکی از عوامل ماندگاری انقلاب و تفکر انقلابی به حساب می‌آید.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۷۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزرای بسیج؛ حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی طی گفتگویی با تاکید بر اینکه راهیان‌نور یکی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این حرکت عظیم راهیان‌نور یکی از عوامل ماندگاری انقلاب و تفکر انقلابی است.

وی افزود: حرکت عظیم راهیان‌نور علاوه بر داشتن آثار در حوزه سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در اصل یک عملیات فرهنگی و معنوی است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری نسبت به روایت‌های راویان در میان زائران حساسیت زیادی دارند، روایت‌های راویان دفاع مقدس نباید کتمان و دچار تحریف شود، بلکه باید به صورت حقیقی و کامل بیان شود.

تویسرکانی عنوان کرد: ماموریت نهاد نمایندگی در حوزه تایید محتوای راویان و کتاب‌های منتشره در حوزه دفاع مقدس است، نظارت‌های عمومی و رصد آسیب و معایب نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی اظهار کرد: در این وضعیت سخت اقتصادی مسؤولان باید رفت و آمد مردم به اردوهای راهیان‌نور که عمدتا از قشر متوسط رو به ضعیف هستند، تسهیل کنند و نباید در این زمینه اهمال و کوتاهی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها