مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای کمک به سیل زدگان استان گلستان در پایگاه های بسیج مساجد و محلات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۸۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
جبار دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، با بیان اینکه با توجه به سیل اخیر در استان گلستان و در جهت کمک به این عزیزان، سپاه استان سمنان فعالیت خود را آغاز و پنج دستگاه کامیون و یک نانوایی سیار را به این مناطق اعزام کرد افزود: شماره حساب ۲۳۱۰۴۲۱۶۴۸۶۵۴ بانک انصار به نام قرارگاه خیرین سازندگی و محرومیت زدایی سمنان آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان عزیز در سراسر استان سمنان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: در سراسر استان پایگاه های بسیج مساجد و محلات نیز آماده دریافت کمک های غیرنقدی هستند که بیشترین نیاز پتو و موادغذایی کنسروی برای مردم مناطق سیل زده می باشد.
وی با درخواست از عموم مردم برای کمک به هموطنان در استان های سیل زده بویژه استان همسایه گلستان تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن کمک های هم استانی های عزیز را به مناطق سیل زده ارسال نماییم و دست یاری و همراهی به سوی همه عزیزان در این ایام نوروز برای کمک داریم.
لازم به ذکر است در آستانه سال نو و بارش رحمت الهی در استان های مختلف سیل در بخشی از استان های مازندران و گلستان باعث ویرانی و گرفتار شدن مردم در سیل شده است و کمک های نهادها و ارگان های مختلف ادامه دارد اما کمک همه مردم ایران اسلامی در این مسیر در جهت کم‌کردن آلام مردم و خدمت رسانی در ایام نوروز و شاد کردن دل هموطنان ضروری است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها