خبرهای داغ:
سرهنگ فرامرز صادقی در گفتگو با خبرنگار بسیج در طلائیه گفت: شهدا مسیری را برای مردم و انقلاب ترسیم کردند که در آن هیچ شکستی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۹۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

سرهنگ فرامرز صادقی راوی دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: تکیه بر ارزش ها ی مد نظر شهدا می تواند مسیر پیشرفت و تعالی را به سرعت ببخشد.

وی ادامه داد: مدیران امروز با بیشترین ابزار که در اختیار دارند از روحیه جهادی قافل شدند، به عنوان یک ارتشی خود را بسیجی می دانم و شهادت بالاترین مرتبه در نظامی گری است .

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: ان زمان تقابل با دشمن در نقطه صفر مرزی بود و هزینه های سنگینی داده شد تا سایرین دچار مشکل نشوند.

صادقی بیان کرد: اینکه در تعامل با دشمنان بخواهیم چیزی را بگیریم امتیازی به دشمن بدهیم نامش معامله است نه حق ستاندن! باید قدر دان فرزندان انقلابی خمینی بود.

صادقی در ادامه تصریح کرد: معدن و گنج پنهان فرهنگ انقلاب و نجات کشور همین دفاع مقدس و راهیان نور می باشد که مهجور مانده و در قیاس با مقوله های دیگر تاثیر گذاری بیشتری دارد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تبیین کرد: به عنوان یک شهروند و حافظ منافع کشورم به مسئولین توصیه می کنم به هیچ عنوان منتظر نباشند تا آمریکا یا اروپا برایشان کاری انجام دهند بلکه، اعتماد کامل به ظرفیت فرزندان انقلابی خویش داشته باشند.

وی در پایان افزود: سه راهی شهادت جایی برای تاریخ است که هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد بلکه یادگار روزهای زخمی ایران است.جایی که مردان بلند آوازه این ملت پرواز را تجربه کردند و تا قرنها چشم طمع به سرزمین ایران را کور کردند.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها