فرمانده بسیج شهرستان الیگودرز گفت: در قرارگاه خدمات اجتماعی و قرارگاه جوادالائمه سپاه الیگودرز طی روزهای گذشته بیش از 500میلیون ریال اجناس ،البسه و بسته های غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است .
کد خبر: ۹۱۲۱۶۹۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

سرهنگ محمد برامکی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان با تبریک سال رونق تولید و عرض تسلیت بمناسبت سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) گفت: به لطف خداوند متعال از 27 اسفند ماه سال 97 تا 7 فروردین ماه 98 سه گروه جهادی از استانهای تهران ،قم و مازندارن و یک گروه جهادی مجهز از الیگودرز مشغول خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان هستند.

وی ادامه داد: این عزیزان در قالب اردوهای جهادی بسیج فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی ،سازندگی و عمرانی در مناطق محروم بخش ذلقی وروستاهای دستگرد ،چال فهره ،کیش انجام می دهند.

سرهنگ برامکی افزود: همچنین در قرارگاه خدمات اجتماعی و قرارگاه جوادالائمه سپاه الیگودرز طی روزهای گذشته بیش از 500میلیون ریال اجناس ،البسه و بسته های غذایی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است .

فرمانده بسیج شهرستان ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه ،اعضای شورای تامین ،ادارات خدمات رسان بیان کرد: در قالب طرح گشت امنیت در سطح شهرستان با کمک عزیزان در قوه قضاییه، دادستان ،نیروی انتظامی گشت های محله محور فعال می باشند تا در ایام نوروز یاری رسان همشهریان باشند

ارسال نظرات