خبرهای داغ:
در هر عصر و زمانه ای عده ای یافت می شوند که بر خلاف ارزشها، آرمانها، عقاید، منافع و مصالح ملت خویش گام برداشته و جاده صاف کن خودروی فرهنگی بیگانگان برای تسخیر فرهنگ خودی می شوند.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۹۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، هادی ابراهیمی عضو هیئت علمی دانشگاه رسانه ملی یادداشتی با عنوان «تقی زاده های زمانه ما» نوشته است.

متن این یادداشت بدین شرح است:

در تاریخ معاصر نمونه های فراوانی از این خودباختگی های فرهنگی می توان یافت که بطور نمونه کسروی ها برای تخطئه فرهنگ دینی و تقی زاده ها برای ترویج سبک زندگی غربی، پیشتازان این نوع نقش آفرینی ها بوده اند.
این روزها در فضای مجازی شاهد تکثیر نمو‌نه های کمی و‌ کیفی فوق الاشاره در راستای بزک کردن چهره پلید غرب و ایجاد جنبش اجتماعی برای استقبال از بیگانگان و فرهنگ بیگانه ایم و مقام معظم رهبری، این خطر را با عنوان میدانداری تقی زاده های زمان ما گوشزد کردند!
تقی زاده های زمانه اگر چه به صراحت تقی زاده رژیم پهلوی از لزوم فرنگی شدن ایرانی ها از موی سر تا ناخن پا سخن نمی گویند، اما هر جا که قلم زدند، قدم زدند، سخن گفتند و یا اظهار نظر کرده و نقش آفریده اند، غرب در قالب امریکا و اروپا مورد حمایت قرار گرفته و هرگونه موضعگیری دینی و‌ملی تخطئه شد.
تقی زاده های زمانه ما با نقد ادبیات انقلاب اسلامی، تا آنجا پیش رفته اند که تمام مشکلات نظام و مردم را ناشی از وجود نیروهای انقلابی در عرصه مدیریت، رواج تفکر بسیجی و توسعه مدیریت جهادی دانسته و از هر دری سخن می رانند، تا افکار عمومی را علیه غرب ستیزها بشورانند و کاری کنند که مردم خودشان امیرکبیرهای زمانه ما را به مسلخ فین ببرند!
این جماعت چشم خویش را بر جنایت های غرب بسته و فقط مبلغ نقاط قوت آنها شده و به نمایندگی از آنها می کوشند، غرب نوازی را جایگزین غرب ستیزی کرده و انقلاب اسلامی را از قابلیت و قدرت تحول آفرینی در جهان به مرز استحاله شدن در داخل سقوط دهند.
مأموریت بزرگ تقی زاده های زمانه ما، جنگ نرم با محتوای تغییر باورها، تغییر ذائقه ها، تغییر مواضع، تغییر رفتارها، تغییر محاسبه ها، تغییر عادتها، تغییر آرمانها، تغییر اهداف، تغییر افکار و اندیشه هل و ابزارها و در یک جمله، پشیمان سازی و به انفعال کشاندن نیروهای انقلابی و مردم در ادامه دادن به انقلابی است که بزرگترین دستاورد امام راحل و ملت انقلابی ایران است.
امروز بزرگترین وظیفه ما، شناسایی تقی زاده های زمانه ما و تشخیص نغمه ها و زمزمه هایی است که بخواهد تفکر غربی را ترویج کرده و به تدریج تفکر انقلابی و اسلامی را تخطئه و تخریب کند.
بهترین راه انجام این وظیفه خطیر، تبیین ماهیت پلید و عملکرد خبیثانه استکبار جهانی و همزمان تبلیغ مواضع انقلابی مقام معظم رهبری و ترسیم عملکرد و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهانی است که مردم و بخصوص جوانانش تشنه استقبال از آن به عنوان تنها راه نجات و رهایی از یوغ استکبار جهانی و تهدید مزدوران دست نشانده و یا تحت حمایت آنان هستند.
امیدواریم نیروهای انقلابی هدف این نغمه گران غرب نواز و اسلام ستیز را درست درک کرده و دریابند که ریشه این قلم ها و سخن ها از کجاست و دنبال چه اهدافی اند.
فهم دغدغه های رهبر معظم انقلاب، نیازمند برخورداری از بصیرت ولایی و انقلابی است که انتظار می رود از این منظر و با درک عمیق این تهاجم ها و توطئه های فرهنگی، مقابله فرهنگی ارزشمندی با این سلسله تهاجمات داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها