مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان خبر داد؛
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام ۱۵۱ نفر دانشجو در قالب 8 گروه جهادی به مناطق محروم استان در نوروز ۱۳۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
محقق مدیر سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان عنوان کرد: در طی نوروز ۹۸ به تعداد ۱۵۱ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان سمنان به منظور شرکت در طرح اردو‌های جهادی در قالب ۸ گروه و در بازه‌های زمانی ۱۰ و ۳ روزه به روستا‌های محروم استان سمنان و همچنین محله‌های اسلامی شهر‌ها اعزام خواهند شد.
وی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردو‌های جهادی را سازندگی در همه ابعاد و به خصوص خودسازی عنوان نمود و افزود این گذر از خود و اجابت حق، بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین رهاورد این سفر‌های جهادی می‌باشد و خاطرنشان کرد در کنار این مزایا، رسالت بزرگی نیز بر دوش جهادگران می‌باشد و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.
محقق همچنین در ادامه یکی از هدف‌های مهم اردو‌های جهادی در ابعاد دیگر را، سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه ابراز نمود.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان همچنین در ادامه گفتگو از ورود یک تیم کاملا تخصصی پزشکی از استان خراسان رضوی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستائیان روستا‌های استان خبر داد.
وی همچنین خاطر نشان کرد جمعیت امام حسن (ع) که با مشارکت جمعی از دانشجویان خواهر بسیجی دانشگاه‌های شهرستان سمنان تشکیل گردیده در نوروز ۹۸ با حضور در محله‌های اسلامی سمنان در قالب طرح‌های فرهنگی و محرومیت زدایی، به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
مصطفی محقق در پایان خاطر نشان کرد که، برنامه نوروزی این گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمت شایان به محرومان، در داخل استان طرح ریزی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها