خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس در گفتگو با بسیج؛

تحقق صداقت و امانتداری با گسترش فرهنگ ایثار

لطفی زاده گفت: راویان دفاع مقدس باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تقوای لازم را داشته باشند که تقوا در هر امری لازم است.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ذبیح الله لطفی زاده راوی دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بالا بردن سطح معلومات ، دانش و معارف دفاع مقدس و همچنین فن بیان خوب و مطالعه فراوان می تواند در روایت‌گری صحیح از دوران حماسه و ایثار نقش مهمی ایفا کند.


لطفی زاده خاطرنشان کرد: بارها اتفاق افتاده که با روایتگری ما فرزندان و خانواده شهدا در جمع ما و حتی فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح حضور داشتند و مطالبی که گفته شده مورد عنایت و توجه شان قرار گرفته است.

صداقت و امانتداری توأم با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت صورت می پذیرد
وی با اشاره به خاطره‌ای از دوران روایتگری خویش گفت: مرد ۶۵ ساله ای به بنده مراجعه کرد و شماره تلفن خود را داد و گفت من حاجتم را از شهدا گرفتم گرفتاری برایم پیش آمده بود دستم خالی بود و کسی به من توجه نمیکرد آبرویم در خطر بود آمدم کنار قبر شهدای گمنام در زیارتگاه رمضان و بالاخره با زبان عامیانه با چشم اشکبار به شهدا گفتم می‌گویند شما شهدا کرامت دارید اجازه ندهید آبروی من برود و وقتی شب به خانه برگشتم اقوام و خویشان خود را دیدم که در منزل هم جمع شده اند در حالی که هیچ کدام از مشکل من خبر نداشتند و یا اگر خبر داشتند توجهی نمی کردند.


وی گفت: من از آنها درخواست کمک هم نکرده بودم در حالی که آنها به من گفتند کجا رفته بودی امروز نگران شدیم دیر آمدی من هم به آنها گفتم زیارت شهدا رفته بودم و تا به شوشتر برگشتم دیر شد در ادامه آنها به من گفتند غصه نخور ما کمکت خواهیم کرد آنجا فهمیدم که بالاخره نظر توجه شهدا بوده که مشکل من حل بشود .


با این عنایت شهدا مشکل ازدواج پسر این پیرمرد که مدتی هم عقد کرده بود حل شد و به گفته خودش زندگی در حال از هم پاشیدن آنها به سامان رسید.


این راوی دفاع مقدس در ادامه از شفای همسر یکی از کارکنان تیپ ۱۹۲ ارتش جمهوری اسلامی در اهواز خبر داد که آبرسانی به یادمان رمضان را انجام می‌داده است.


وی افزود این نیروی ارتشی می گویند به خاطر بیماری همسرم که سرطان بود و همچنین صاحب فرزند نمی شدیم به شهدای یادمان رمضان متوسل شدند بعد از برگشت به خانه همسرم به من گفت درست است که من بیمار هستم ولی احساس می کنم خداوند فرزندی به ما عنایت میکند که بعد از مراجعه به پزشک انجام معاینات و آزمایشات لازم پزشکان علاوه بر تأیید بارداری ایشان اعلام نمودند بیماری سرطان به صورت کامل از بین رفته است.


لطفی زاده گفت این رزمنده ارتشی پسر ۴ ساله خود را که با توسل به شهدا خداوند به او عنایت کرده همراه خودش برای زیارت به یادمان رمضان می‌آورد.


این راوی دفاع مقدس تصریح کرد کرامات شهدا بسیار بزرگ هستند و مهم‌ترین حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ اسلام عزیز است و همین کرامات شهدا برای ما بس است که میلیون ها نفر از مردم به ویژه جوانان از اقصی نقاط کشور و دنیا به زیارت آن ها می آیند.


وی در پایان به مسئولان توصیه کرد برای رفاه زائران سرزمین نور به ویژه زیارتگاه رمضان جاده شهید شاه حسینی را آسفالت نمایند و بیش از پیش با زائران راهیان نور همراهی نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها