امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست سال در حرم رضوی گفت: امروز همه آحاد جامعه، اعم از مردم و مسئولان، می‌توانند در تحقق شعار سال و افزایش رونق تولید تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر انزلی، همزمان با فرا رسیدن سال جدید و ایام عید نوروز، فرماندهی و جمعی از کارکنان ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، با امام جمعه بندر انزلی دیدار کردند.

مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: تقارن سال نو و ماه رجب، نوید بخش سالی پر خیر و برکت است.

ایشان با تاکید بر لزوم توجه به مباحث معرفتی در ماه مبارک رجب خاطرنشان کرد: ترویج مباحث معرفتی و معنویات در سطح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی یک وظیفه عمومی برای تمامی اعضای این مجموعه است.

مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: نیروی راهبری دریایی باید در سال جدید بررسی کند و ببیند چه اقداماتی می‌تواند در راستای تحقق شعار سال انجام دهد.

ایشان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز نخست سال در حرم رضوی عنوان داشت: امروز همه آحاد جامعه، اعم از مردم و مسئولان، می‌توانند در تحقق شعار سال و افزایش رونق تولید تاثیرگذار باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید به طور جدی برای جوانان مورد تبیین و تشریح قرار بگیرد اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای پیشبرد امور در دهه‌های بعدی انقلاب است.

مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند

ایشان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب دارای ابعاد مختلفی است که تمامی موضوعات را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت: مجموعه نیروی دریایی دارای جوانانی است که باید بیانیه گام دوم انقلاب را برای آن‌ها تبیین کرده و سپس برای اجرایی شدن آن برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی لازم برای پیدا کردن راهکار جهت اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در نیروی دریایی باید در دستور کار قرار بگیرد افزود: برای شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم تا در سال جدید به موفقیت‌های روزافزون دست پیدا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات