خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه توانایی و اقتدار ایران آمریکا را به وحشت انداخته است، گفت: تلاش امروز دشمن برای مبارزه با ایران از راه اقتصاد به خاطر ناتوانی آن‌ها در بحث نظامی است لذا سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما وضع کردند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۱۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

توانایی و اقتدار ایران آمریکا را به وحشت انداخته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به تولید و تولیدکنندگان در پیام نوروزی اظهار داشت: همچنان که مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند رونق تولید در کشور مستلزم مبارزه جدی و برخورد با واردات کالای قاچاق است.

وی ادامه داد: در این زمینه مسئولان مربوطه باید در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان قدم بردارند تا چرخ کارخانه‌ها بچرخد و کارگران نیز به کار خود ادامه دهند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه اروپایی‌ها هم که ظاهری مرتب و موجه دارند بنا به گفته مقام معظم رهبری وحشی هستند و در مسائل برجام و سیاسی خنجر از پشت زدند، گفت: مسئولین باید هوشیار باشند و فریب ظاهر این دشمنان را نخورند.

وی اظهار کرد: کلید حل مشکلات توجه به توان داخلی و یاس و ناامیدی کامل از دشمن است چراکه دشمن به ما خدمت نمی‌کند و هر جا هم قدمی برداشتند منافع خودشان در میان بوده است.

مغیثی‌نیا با اشاره به دشمنی اروپا و غرب با مسلمانان، گفت: هفته گذشته تروریست‌ها در نیوزلند به دو مسجد حمله کردند و چندین نفر را به خاک و خون کشیدند اما غربی‌ها یک‌بار این مسئله را محکوم نکردند اما اگر یک فلسطینی مجاهد به جنایتکاران صهیونیستی حمله کند تروریست است.

وی بابیان اینکه تعریف تروریست برای اروپا و غرب بستگی به منافعشان دارد، گفت: اگر دلسوزان نظام اسلامی و مسلمان امروز دغدغه‌ای در رابطه با لوایح پول‌شویی دارند به همین جهت است لذا مسئولین باید توجه ویژه‌تری به این مسئله داشته باشند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اذعان رسانه‌های جهانی بر اینکه ایران چهارمین قدرت پهبادی جهان است، گفت: امروز اگر دشمنان ایران اسلامی در خلیج‌فارس از ناوهای ما حساب می‌برند به این جهت است که می‌دانند ایران چه توانی دارد.

وی با بیان اینکه توانایی و اقتدار ایران آمریکا را به وحشت انداخته است، گفت: تلاش امروز دشمن برای مبارزه با ایران از راه اقتصاد به خاطر ناتوانی آن‌ها در بحث نظامی است لذا سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما وضع کردند اما بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب سخت‌ترین شکست‌ها را به آن‌ها خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات