مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی گفت: همزمان با نوروز ۹۸، یک هزار و ۵۰۰ خادمیار تبلیغی از سراسر کشور در مشهد مقدس حضور می‌یابند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۲۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین عماد دخانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «میهمان امام» از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در گستره شهر مشهد مقدس، اظهار داشت: هزار و ۵۰۰ مبلغ آموزش دیده که جزو خادمیاران تبلیغی هستند از ۳۱ استان کشور در مشهد مقدس حضور می‌یابند.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور این روحانیون و مبلغان آموزش دیده در ویژه برنامه‌های «میهمان امام» گفت: طی بازه زمانی از ۲۸ اسفندماه تا سوم فروردین، از چهارم تا هشتم فروردین و از نهم تا سیزدهم فروردین‌ماه این روحانیون در گروه‌های ۵۰۰ نفره، پنج روز در مشهد مقدس حضور می‌یابند و به اجرای برنامه می‌پردازند.

مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی با اشاره به فراخوان، ثبت‌نام و سازماندهی گروه‌های خادمیاران تبلیغ از سراسر کشور، بیان کرد: دو هزار نفر از روحانیون سراسر کشور در قالب خادمیاران تبلیغ اسفند ماه سال ۹۷ از طریق سایت https://mizbani.razavi.ir برای حضور در ایام نوروز در مشهد مقدس ثبت نام کردند و از مبلغان واجد شرایط هزار و ۵۰۰ روحانی برای حضور در این طرح انتخاب شدند.

حجت‌الاسلا‌م و‌المسلمین دخانی در مورد ویژگی‌های مبلغان انتخاب شده برای حضور در ویژه برنامه‌های «میهمان امام» گفت: این مبلغان در حوزه کار با کودک و نوجوان، پاسخگویی به سؤالات احکام، ارائه خدمات مشاوره تربیتی و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان تخصص دارند.

ویژه برنامه «میهمان امام» به ابتکار سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در گستره مشهد مقدس در حال اجراست و در قالب آن دو هزار و ۸۷۱ نقطه از اماکن اقامتی، تجاری و عمومی جهت برنامه‌ریزی مناسب در سه سطح اجرایی شامل نصب اطلاعیه‌های فرهنگی، ایجاد ایستگاه فرهنگی و ایجاد پایگاه فرهنگی شناسایی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها