رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت:‌ حوالی ساعت ۴۲ دقیقه بامداد امروز سوم فروردین ۴ نفر در جاده فومن به ماسوله بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۳۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷

پیمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با اشاره به وقوع سانحه رانندگی شدید در جاده ماسوله اظهار کرد: حوالی ساعت 42 دقیقه بامداد امروز سوم فروردین 4 نفر در جاده فومن به ماسوله حدفاصل منطقه کاسی سرا بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده و چندین نفر نیز مصدوم شدند.

تصادف شدید در غرب استان گیلان 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در تشریح جزئیات تصادف محور فومن به ماسوله گفت:‌ در اثر برخورد یک دستگاه خودروی توسان و یک دستگاه خودروی ال90 تعداد 4 نفر جان خود را از دست داده و 6 تن دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.

اسدی با بیان اینکه بلافاصله بعد از حادثه یاد شده 4 تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند تصریح کرد:‌ تیم‌های اعزامی پس از اینکه به محل حادثه رسیدند جهت ارائه خدمات پزشکی لازم فوراً اقدام به بررسی وضعیت مصدومان حادثه کردند.

 

تصادف شدید در غرب استان گیلان 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت + تصاویر

وی با اعلام این خبر که 4 نفر از مصدومان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند افزود: مصدومان حادثه تصادف جاده فومن به ماسوله نیز توسط تکنسین‌های اورژانس 115 گیلان قبل از اعزام به بیمارستان جهت مداوا مورد امدادرسانی قرار گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از انتقال مصدومان به بیمارستان امام حسن مجتبی(‌ع) فومن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی خبر داد و گفت:‌ امیدواریم رانندگان عزیز در تعطیلات نوروز با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

 

تصادف شدید در غرب استان گیلان 4 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت + تصاویر

اسدی از آمادگی و آماده باش کامل نیروهای اورژانس استان گیلان برای امدادرسانی به مسافران نوروزی سخن گفت و افزود:‌ مردم و کلیه مسافران در صورت بروز حوادث رانندگی و وجود مصدوم می‌توانند سریعاً با اورژانس 115 گیلان تماس برقرار کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات