خبرهای داغ:
آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها در نوروز ۹۸ با برپایی نمایشگاه بهشت بانو، عرصه متنوعی را برای زائران و مجاوران آستان قدسی کریمه اهل‌بیت علیهم السلام تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۴۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ایام تعطیلات نوروزی فرصتی است که در فراغت و سیاحت به اندوخته‌های معرفتی خود بیفرازیم؛ بر همین اساس حرم مطهر در اقدامی نمایشگاه‌های متنوعی را برای زائران و مجاوران آستان قدسی کریمه اهل‌بیت علیهم السلام تدارک دیده است.

بر اساس این گزارش: نمایشگاه بهشت بانو از اصلی‌ترین نمایشگاه‌های نوروزی ۱۳۹۸ است که از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در وسعت ۱۹۳۰ مترمربع و در صحن جامع فاطمی برای علاقه‌مندان برپاشده است.

این نمایشگاه در غرفه‌های متعدد معرفتی و تفریحی برنامه‌های دل‌نشین و به‌یادماندنی را تدارک دیده است؛ کارگاه «فقه و زندگی» یکی از این برنامه‌های متنوع است که در بین غرفه‌های موجود در این نمایشگاه با اجرایی تعاملی به بررسی مسائل مبتلابه آقایان و بانوان می‌پردازد.

گفتنی است: غرفه‌های این نمایشگاه بر اساس رده‌های سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان به ارائه خدمات خود پرداخته و برای اولین بار اماکن و غرفه‌های ویژه دختران را با رویکرد آموزشی تدارک دیده است.

دختران نوجوان و جوان علاقه‌مند می‌توانند در این نمایشگاه به‌صورت ویژه از خدمات آموزشی، چون آموزش‌های عمومی بستن شال و روسری، خیاط‌خانه، کارگاه مهربانوی بهشتی و آموزش‌های متنوعی در حوزه سبک زندگی بهره‌مند شوند.

غرفه‌های خلاقیت برای کودکان، ایستگاه جوایز، مسابقه، عکاس‌خانه، زیارت مجازی، حوض نقاشی، راز قصه و کودک خلاق گوشه‌ای از ده‌ها غرفه جذاب این نمایشگاه است که علاقه‌مندان می‌توانند بر اساس ذوق و نیاز خود به آن مراجعه کنند.

نمایشگاه حریم حرم از دیگر نمایشگاه‌های آستان مقدس فاطمی است که در ۸ غرفه زندگانی حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها را در ضلع شرقی پارکینگ حرم مطهر به تصویر کشیده است؛ این در حالی است که نمایشگاه آفرینش‌های هنری فرهنگی فاطمی که به معرفی خدمات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها پرداخته در صحن حضرت صاحب‌الزمان (عج) همراه با این نمایشگاه (حریم حرم) همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و عصر‌ها ۱۷ الی ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

خاطرنشان می‌شود: نمایشگاه بهشت بانو همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و در نوبت عصر ۱۷ الی ۲۲ در صحن فاطمی حرم مطهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها