رییس آموزش و پرورش سرخه:

آمادگی ‍ 10 مدرسه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سرخه

رییس اموزش و پرورش شهرستان سرخه گفت: ۱۰ مدرسه در سرخه آماده ی پذیرش مسافران فرهنگی هستند
کد خبر: ۹۱۲۱۷۴۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اسکان نوروزی فرهنگیان در این شهرستان 10 مدرسه با 68 اتاق آماده سازی شده است.
مریم آشور گفت: در این مدارس شبانه روزی از 28 اسفند امسال به مسافران نوروزی و خانواده های فرهنگی خدمات اسکان عرضه می شود البته چون تجربه نشان داده که این سفرها زودتر شروع می‌شود 3 مدرسه از تاریخ 25 اسفند در خدمت مسافران نوروزی خواهد بود.
وی بیان کرد: در ایام نوروز امسال شرایط برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران فرهنگی به نحو مطلوب فراهم شده به طوری که از 68 اتاق آماده سازی شده تعداد2 اتاق با امکانات ویژه نظیر فرش، یخچال، تلویزیون، مبلمان و تخت خواب می باشد.
وی با اشاره به آماده‌سازی 66 کلاس به صورت نیمه تجهیز که در گروه الف و ب قرار دارند گفت: امکانات و تجهیزات ما بسیار بالاتر، قوی تر و غنی تر از سالهای گذشته است تا انشاالله بتوانیم رضایتمندی مسافران را جلب کنیم .البته بحث فضا هم بسیار برای ما مهم بود که زیباسازی، نشاط و شادی، بنر خوش آمد گویی، گل و گلکاری، سفره هفت سین در مدارس را داشته باشیم حتی اگر همشهریان اعلام کنند که بخواهند صنایع دستی را در معرض تبلیغ و فروش در مدارس بگذارند ما استقبال می‌کنیم.
مریم آشور با بیان اینکه ثبت نام برای اسکان خانواده ها در همان روز از طریق ثبت نام سیستمی انجام می‌شود اظهار داشت: در تعطیلات عید نوروز سال گذشته دوهزارو 242 مسافر در مکان های اقامتی آموزش و پرورش سرخه اسکان یافتند که از این تعداد 285 خانوار فرهنگی بوده اند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه عنوان کرد: برای راهنمایی مسافران نوروزی به محل اسکان پیک موتوری قرار داده ایم که از پلیس راه مسافران را هدایت می‌کنند. البته بنرهای راهنما را هم در دو سمت ورودی سرخه قرار داده ایم تا مسافران دچار مشکل نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار