معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: محموله کمک‌های امدادی استان البرز به مناطق سیل شده شمالی کشور آماده ارسال است.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۶۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت : با دستور استاندار البرز محموله لجستیک، اقلام خوراکی، امدادی و گروه‌های امداد و نجات برای کمک به مناطق سیل‌زده استان‌های شمالی تهیه‌شده و آماده ارسال است.

محموله امدادی استان البرز به مناطق سیل‌زده آماده ارسال است

وی با اشاره به اینکه جلسه مدیریت بحران استان با موضوع کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شمال کشور تشکیل شد، افزود: بر این اساس مقرر شد آماده‌سازی و ارسال محموله کمک به مناطق سیل‌زده صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با ابراز تأسف از این حادثه که موجبات ناراحتی و خسارت مردم را فراهم کرده است، گفت: البرز برای هرگونه کمک در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات امداد و نجات و اقلام خوراکی در آماده‌باش کامل قرار دارد.

درویش پور گفت: اکنون بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان مناطق سیل‌زده، با توجه به اینکه مردم نوع‌دوست کشور با حضور خود و ارسال کمک موجب ازدحام در مبادی ورودی این مناطق شده‌اند، محموله البرز در انتظار اعلام نیاز و موافقت مسئولان استان‌های سیل‌زده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها