خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

۱۲۰۰نفر از شهرستان البرز به مناطق عملیاتی اعزام شدند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر گفت: بیش از ۱۲۰۰نفر از شهرستان البرز به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۷۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

سرهنگ پاسدار  محمداسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر ضمن تبریک سال نو و گرامی داشت یاد شهدا گفت: ۱۲۰۰نفر امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و در قالب ۲۵ کاروان تدابیر لازم برای انجام امور تدارک دیده شده است. هدف اصلی راهیان نور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و مردان بلند آوازه ایران است، بزرگترین کاروان فرهنگی پس از اربعین می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: کاروان راهیان نور شهرستان البرز در قالب ۲۵ اتوبوس اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی همراه وجود دارد و برای احتیاط از وسایط نقلیه یک دستگاه اتوبوس هم بدون مسافر با کاروان اعزام شده که در صورت خرابی هر اتوبوس سریع و سیر جایگزین شود.

طاهرخانی گفت: امسال علیرغم تورم و مشکلات پیش آمده میزان استقبال مردم بسیار زیاد تر از سال های گذشته بود و توانستیم با کمک نهادهای دولتی شرایط مطلوبی را برای اعزام فراهم کنیم و قشر جوان بیشترین استقبال را از این کاروانها داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به تاثیر گذاری راهیان نور افزود: جنبه انسان سازی و خودسازی در تراز انقلاب و روش شهدا مد نظر بوده تا بتوانیم به دستاورد مورد نظر برسیم، آشنایی با تاریخ جنگ و دفاع مقدس کشورمان، دشمن شناسی و ارج نهادن به بزرگی شهدا می تواند از تکرار تاریخ جلوگیری کند.

طاهرخانی در پایان گفت: میزان تعهد و تخصص زمینه تعالی یک کشور است که با الهام از سیره شهدا انسان ها و مدیران هرچه در توان دارند برای خدمت به مردم انقلابی دریغ نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها