خبرهای داغ:
مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای ایجاد امنیت و رفاه حال اهالی روستاها ، مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به همین منظور گشت های محله محوربسیحیان درشهرزهره بخش چم خلف عیسی ، روستاهای دریهک و کریم آباد بر گزار و از آنها بازدید شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۹۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

سروان پاسدار سعید سنگری در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : یکی از اقدامات خوب و پسندید برای ایجاد امنیت در ایام نوروز در مناطق روستایی ، گشت های محله محور بسیجیان روستایی است که بر گزار شد وبه همین منظور از پارک شهرزهره بخش چم خلف عیسی هندیجان بازدید و نزدیک با مسافران نوروزی و کاروان های راهیان دیدار و عید نوروز به آنها تبریک گفته شد.

وی افزود : بسیجیان روستایی با اقتدار با افتخار در گشت های محله محور شرکت و با نظم و هماهنگی همراه با برنامه ریزی در پارک شهر زهره و محله ها ی روستاهای دریهک و کریم آباد گشت زنی امنیتی محله محور را انجام دادند .

وی بابیان تداوم گشت های محله محور شهری وروستایی هندیجان گفت: بسیجیان شهری وروستایی هندیجان با صلابت و ایثار خود در گشت های محله محور فعالیت داشته و برای حفظ آرامش و امنیت در خدمت شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها