خبرهای داغ:
معاون هلال احمر اصفهان:

اعلام آمادگی اصفهان جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان

معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان گفت: تمام بخش پشتیبانی هلال احمر اصفهان جهت کمک‌رسانی به سیل‌زگان شمال کشور در حالت آماده باش هستند و در صورت نیاز اقلام مایحتاج را در کمترین زمان ممکن به شمال کشور ارسال خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۱۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، داریوش کریمی در گفت‌وگویی پیرامون آخرین وضعیت امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در مبادی‌های استان اصفهان اظهار داشت: به لطف خدا حادثه خاصی در طی روز‌های اول سال در جاده‌های استان رخ نداده است، تمام نیروی‌های هلال احمر در حالت آمده باش در جاده‌های کشور حاضر و آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان در خصوص همکاری هلال احمر استان با هلال احمر گلستان جهت کمک رسانی به سیل زدگان افزود: تمام بخش‌های پشتیبانی هلال احمر اصفهان جهت کمک‌رسانی به سیل‌زگان شمال کشور در حالت آماده باش هستند، با هلال احمر استان‌های گلستان و مازندران در ارتباط هستیم و در صورت نیاز اقلام مایحتاج را در کمترین زمان ممکن به شمال کشور ارسال خواهیم کرد.

وی با اشاره به ناپایداری‌های جوی غرب استان در طی روز‌های آینده اضافه کرد: پس از اعلام هواشناسی مبنی بر ناپایداری‌های جوی، تمامی ایستگاه‌های غرب استان به حالت نیمه آماده در آمدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار