خبرهای داغ:
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: موج ناپایداری در روز یکشنبه به استان اصفهان وارد می‌شود و با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال بارش‌ها، ستادهای سفر اصفهان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۲۱
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گویی از ایجاد موج ناپایدار در استان اصفهان از روز یکشنبه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و احتمال بارش‌ها، ستاد‌های سفر اصفهان باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با همکاری همه دستگاه‌های استان اصفهان، تسهیل سفر مسافران نوروزی در حال انجام است، افزود: در این راستا ۲۶ دستگاه اجرایی در استان همراه شهرداری اصفهان هستند و ساماندهی سفر‌ها را در استان را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه آمار‌ها نشان دهنده باکیفیت‌تر شدن ارائه خدمات شهرداری به مسافران نوروزی در سال ۹۸ است، تصریح کرد: ۱۰ هزار نیروی امدادی اعم از نیرو‌های راهداری، آب، برق و گاز در سطح استان همراه مسافران هستند تا سفری ایمن و بدون حادثه در اصفهان برای آن‌ها رقم بخورد.

شیشه‌فروش ضمن ابراز همدردی با هموطنان در استان‌های شمالی کشور که با سیلاب مواجه شده‌اند، خاطرنشان کرد: خودرو‌های امدادی ما در استان اصفهان آماده باش هستند تا در صورت نیاز به استا‌ن‌های شمالی اعزام شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا آخر وقت سه شنبه یک موج ناپایدار در غرب، شمال غرب و جنوب استان خواهیم داشت، عنوان کرد: در مناطق غربی استان بارش‌ها به صورت برف خواهد بود و در شرق نیز با طوفان‌های لحظه‌ای روبرو می‌شویم.

وی با توجه به اینکه کاهش دما در استان اصفهان از روز دوشنبه و سه‌شنبه آغاز می‌شود، مطرح کرد: ستاد‌ها باید با این شرایط عجین شوند و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند، همچنین باید در شهر اصفهان به منظور کاهش ترافیک و باز شدن گره‌های ترافیکی ناوگان عمومی را تقویت کنیم که فعالیت مترو در روز‌های نوروز یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری در این زمینه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها