خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری استان اصفهان خبر داد

افزایش 6 درصدی تردد در محورهای استان اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار ارسال شده از مرکز مدیریت راه های استان اصفهان تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به نسبت مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد نشان می دهد.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۲۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان مهدی خضری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در محور‌های استان اصفهان ۸ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۲۴ مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان اصفهان در دوم فروردین ماه سال جاری یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۷۳۱ مورد و تعداد وسایل نقلیه خروجی از استان اصفهان یک میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۵۶ مورد گزارش شده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان و نظارت ویژه بر نحوه فعالیت آنان اضافه کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا ۲ فروردین ماه ۲۲ هزار و ۷۹۷ سفر انجام و ۲۷۸ هزار و ۲۷۴ مسافر از استان اصفهان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده اند.

خضری گفت: بیشترین تعداد سفر ثبت شده مربوط به ۲۸ اسفندماه سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه از مسافران و به ویژه رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی خواست قوانین و مقررات و نکات ایمنی را برای داشتن سفری خوش و بدون حادثه رعایت کنند همچنین با توجه به احتمال وقوع بارش‌های سنگین در استان مسافرین محترم قبل از اقدام به سفر برای دریافت آخرین اطلاعات از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار