خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به شعار "رونق تولید" گفت: باید ضعف مدیریت کشور در بخش اقتصاد با جایگزینی مدیرانی متخصص و متعهد جبران شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۲۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌و‌گویی با اشاره به شرایط تحقق شعار "رونق تولید" در میدان عمل اظهار داشت: از جانب سیاست و قانون مشکلی نداریم و بر اساس ۲۴ سیاست اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و قانون رشد تولید ملی و رقابتی و کسب و کار حلال و ...، مدیران و مسئولان باید بسترسازی کنند.

وی افزود: سیاست دولت در رونق تولید باید هدایت حجم نقدینگی به سوی کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و مراکز رشد تولید ملی باشد، زیرا با رها شدن حجم نقدینگی بدون برنامه با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه باید ضعف مدیریت کشور در بخش اقتصاد جبران شود، گفت: برای جبران باید مدیران متخصص، متعهد و دلسوز در راس امور حاکم شوند که با کمال تاسف باید گفت: امروز مدیریت‌ها بر اساس سیاسی‌کاری و باند بازی شکل می‌گیرد نه بر اساس شایسته سالاری و تخصص.

وی خاطرنشان کرد: وابستگی به منابع نفتی باید قطع شود و به ظرفیت‌های داخلی کشور از جمله نیروی انسانی، معادن و حتی مشارکت مردم در رونق تولید ملی تمرکز و تکیه کنیم، از این رو باید حرکتی با رویکرد خودکفایی در تمام ابعاد و با بازاریابی در ۱۵ کشور همسایه در رفع نیاز‌های داخلی کشور صورت گیرد.

سالک یادآور شد: اتکا به رونق تولید ملی باید سیاست همه مردم به ویژه مسئولان باشد، ما نگران تحریم‌های آمریکا نیستیم که تنها ۳۰ درصد تاثیر گذار بوده، اما ۷۰ درصد دچار خودتحریمی درونی و تشکیلاتی به واسطه باندبازی‌ها در مسئولیت‌های کشور هستیم که باید این امر جبران شود و امیدواریم با داشتن حمایت مردم، حرکت عظیمی مقابل استکبار صورت گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها