خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در تمامی مراکز درمانی برنامه‌ریزی صورت گرفته و در تعطیلات نوروز در شهر اصفهان و تمام شهرستان‌‌ها کمبود پزشک متخصص نداریم.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۲۹
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، طاهره چنگیز در گفت‌وگویی با اشاره به حضور پزشکان متخصص در تعطیلات نوروز اظهار داشت: در تمامی مراکز درمانی برنامه‌ریزی صورت گرفته و در تعطیلات نوروز در شهر اصفهان و تمام شهرستان‌ها کمبود پزشک متخصص نداریم.

وی افزود: در بعضی از بخش‌هایی که بیمار اورژانسی ندارند و بیمار در فرصت مراجعه و بستری می‌شود، ممکن است که آن بخش‌ها پذیرش بیمار کمتری داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد: در تمامی بیمارستان‌ها تمامی متخصصان و اساتید به صورت شیفتی حضور دارند و این مراکز به صورت دائم سرکشی می‌شود، حتی چندین تیم از معاونت درمان در تمامی استان بازرسی دارند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها هم شرایط به همین ترتیب است، با توجه به اینکه استان اصفهان یک استان مسافر پذیر است و حتی برای شهر‌هایی که در روز‌های عادی ممکن خلوت باشند، اما در تعطیلات شلوغ می‌شوند مانند شهر‌های توریستی چادگان و خوانسار در این ایام متخصص تامین کرده‌ایم.

چنگیز تصریح کرد: این‌گونه نیست که در تعطیلات نوروزی همه متخصصین در تمامی بخش‌ها نباشند، حتی شهرستان‌هایی که جراح ندارند در این ایام حتما از نیروی لازم در این زمینه برخوردار هستند.

وی افزود: اگر در این مورد مردم با مشکلی مواجه شدند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، همکاران پیگیری می‌کنند و بنده نیز مرتب اوضاع را رصد کرده و گزارش‌ها را دریافت می‌کنم، بنابراین باید گفت: مشکل کمبود پزشک متخصص در تعطیلات نوروزی نداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها