خبرهای داغ:
سردار شکارچی گفت: دستورالعملی صادر شده است تا نیروهای مسلح همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز استان های گلستان و مازندران را به منطقه ببرند.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۳۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: پس از دریافت فرمان فرمانده معظم کل قوا توسط سردار سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، وی بلافاصله دستوری صادر کرد و جانشین ستاد کل نیروهای مسلح امیر صالحی در راس یک هیات عالی رتبه نظامی به منطقه اعزام شد که هم اکنون در منطقه در شهر آق قلا در استان گلستان مستقر هستند.

وی گفت: همچنین دستورالعملی نیز برای کل نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع صادر شد تا همه امکانات و تجهیزات موردنیاز استان گلستان و مازندران را به منطقه ببرند و در منطقه مستقر شوند.
سردار شکارچی افزود: هر چند که نیروهای مسلح از ابتدای بروز حادثه در منطقه حضور داشتند؛ اما با فرمان فرماندهی کل قوا، قرار شد با تمامی امکانات مورد نیاز اعم از بالگرد، شناور، امکانات بهداشتی و درمانی، نیروی انسانی، لجستیکی و پشتیبانی به کمک مردم منطقه بروند تا هم به کاهش آلام مردم کمک کنند و هم تا استقرار آرامش در منطقه حضور داشته باشند.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هم اکنون عملیات شروع شده و قرارگاهی دایر شده است و امیر صالحی در راس هیئت اعزامی در منطقه حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها