خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

نواحی سپاه و حوزه‌های بسیج استان همدان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کمک به مردم سیل‌زده مناطق شمالی کشور در صدر برنامه‌های فعلی سپاه انصارالحسین(ع) استان قرار دارد، گفت: در همین راستا نواحی مقاومت سپاه و تمام حوزه‌های مقاومت بسیج در استان همدان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۶۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲

نواحی سپاه و حوزه‌های بسیج استان همدان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه کمک به مردم سیل‌زده مناطق شمالی کشور در صدر برنامه‌های فعلی سپاه انصارالحسین(ع) استان قرار دارد، اظهار کرد: در همین راستا نواحی مقاومت سپاه و تمام حوزه‌های مقاومت بسیج در استان همدان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه طبق آخرین اخبار کار جمع‌آوری کمک‌ها در حال انجام است، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود نسبت به تأمین مواد غذایی، پوشاک و پتو همراهی لازم را داشته باشند تا قدمی در راستای کمک به هموطنانمان برداریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود نخستین محموله کمک‌های مردمی همدان امشب راهی مناطق سیل‌زده شود گفت: از آن جا که تا عصر امروز نسبت به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز اقدام خواهد شد فعلاً آمار دقیقی از میزان آن نداریم.

وی تصریح کرد: بعد از ارسال این محموله نسبت به کمک‌رسانی‌های بعدی و اعزام دیگر محموله‌ها بر اساس نیاز منطقه اقدام خواهد شد.

سردار مجیدی ادامه داد: شماره حساب 5151818086011 بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و شماره حساب 1-11504545-35-3810 بانک انصار حوادث غیرمترقبه سپاه انصارالحسین(ع) برای دریافت کمک‌های مالی مردم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از آن جا که درخواست اعزام نیروی انسانی برای حضور در منطقه سیل‌زده نشده است از همدان نیرویی در آن جا حضور ندارد اما در صورت نیاز در این زمینه نسبت به اعزام نیرو نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار