جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد خبر داد؛
جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد اقدامات سپاه الغدیر یزد برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده گلستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۰۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج  از یزد، سرهنگ «رضا پورشمسی» در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با کمک سپاه الغدیر یزد به سیل‌زدگان استان گلستان اظهار کرد: در روز دوم فروردین‌ماه سپاه الغدیر یزد با همکاری بنیاد مستضعفان یک دستگاه تریلی حامل پتو به استان گلستان ارسال کرد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: ارزش ریالی پتو‌های ارسالی ۲۷۰ میلیون تومان بوده است که از این میزان ۷۰ میلیون تومان آن را خیران تأمین کرده بودند.

وی با بیان اینکه در روز‌های آینده نیز کمک‌های خود را به استان گلستان خواهیم فرستاد، خاطرنشان کرد: امروز هم یک دستگاه کامیون حامل پتو، آب‌معدنی، خشکبار و... در حال اعزام به استان گلستان است.

پورشمسی با بیان اینکه کلیه پایگاه و حوزه‌های مقاومت استان یزد آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند، تصریح کرد: پتو، آب‌معدنی، خشکبار، چادر گروهی و کنسروی جات ازجمله اقلام ضروری موردنیاز سیل‌زدگان است.

وی افزود: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه بنام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج واریز کنند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد گفت: گروه‌های جهادی استان یزد در جهت کمک به مردم سیل‌زده استان گلستان اعلام آمادگی کرده‌اند تا در صورت ضرورت به آن مناطق اعزام شوند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات