فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اعزام بیش از 600 زائر از میناب به اردوی راهیان نور دریایی جزیره هرمز خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۱۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب با اعلام این خبر گفت: اردوی راهیان نور دریایی از ابتدای تعطیلات نوروزی آغاز و تا پایان تعطیلات فروردین ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود:  طبق سهمیه اعلام شده متقاضیان بصورت روزانه با پشتیبانی مرکز اردویی راهیان نور سپاه میناب با یک دستگاه اتوبوس و مینی بوس به مقصد بندرعباس جهت عزیمت با شناور به جزیره هرمز اعزام می شوند.

احمدی نیا اظهار داشت: به جهت استقبال از راهیان نور دریایی ،پیش بینی می شود تا پایان تعیطلات نوروزی امسال بیش از ۶۰۰ زائر مینابی اعم از خواهر و برادر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با اشاره به این که این اردو به صورت یک روزه برگزار می شود، تصریح کرد: زائرین در بازدید از مناطق عملیاتی خلیج فارس با بخش‌ها و ابعاد دیگری از تاریخ دوران دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاع و امنیت دریایی رزمندگان اسلام بیشتر آشنا می شوند.

سرگرد احمدی نیا گفت: توزیع بروشور، معرفی شهدای هرمزگان ، روایت رشادتهای ایثارگران در زمان جنگ، پاسخگویی به سوالات شرعی و بازدید از موزه دفاع مقدس جزیره هرمز و عطر افشانی گلزار شهدای هرمز از مهمترین برنامه های فرهنگی اردوهای راهیان نور است.

ارسال نظرات