سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه اردبیل خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان شمال کشور، گفت: ظهر فردا تمامی این اقلام به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۲۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
اولین مرحله کمک‌های مردمی اردبیل به مناطق سیل‌زده کشور می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای پشتیبانی از سیل‌زدگان شمال کشور، اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی از صبح روز گذشته در سطح استان اردبیل شروع شده است.

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی شامل نیاز‌های ضروری سیل‌زدگان عزیز از جمله اقلام گرمایشی، پتو، پوشاک، خوراکی‌های فاسد نشدنی و ... است که اولین محموله از این کالا‌ها هم‌اکنون در شهرستان پارس‌آباد در حال بارگیری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: شامگاه روز گدشته نیز بارگیری اقلام امدادی برای ارسال به استان مازندران از شهرستان‌های بیله‌سوار و گرمی انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: صبح روز گدشته نیز یک تریلی آب معدنی بسته‌بندی شده از شهرستان سرعین بارگیری و به اردبیل ارسال شده که انشاالله ظهر امروز (دوشنبه) تمامی این اقلام به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال می‌شود.

پیرجاهد در ادامه تصریح کرد: به محض تخلیه اقلام ارسالی و بازگشت کامیون‌ها به استان اردبیل مراحل بعدی کمک‌های مردمی از سایر شهرستان‌ها به مناطق سیل‌زده شمال کشور ارسال می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و سازماندهی مناسب، ۳ استان گلستان، مازندران و خوزستان بین ۳۲ استان تقسیم شده که خدمات فنی و کمک‌های مردمی استان اردبیل به استان مازندران ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی استان اردبیل از همان روز‌های اول برای امداد و کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده اعلام آمادگی نموده‌اند، ولی با توجه به وضعیت حاضر امکان حضور نیروی انسانی وجود ندارد که بلافاصله با مساعد شدن وضعیت، نیرو‌های جهادی استان در این مناطق حاضر خواهند شد.

پیرجاهد با اشاره به جمع‌آوری اقلام غیرنقدی در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و نواحی بسیج و سپاه استان، اظهار داشت: مردم متدین استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل‌زده به این مراکز تحویل دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های فنی و مردمی به مناطق سیل‌زده شمال کشور با مدیریت بسیج سازندگی و با پشتیبانی فرماندهان نواحی، ترابری و آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام می‌شود.
ارسال نظرات