خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با نصب تابلوی بزرگ تصاویر شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان در مسیر ورودی هندیجان جنوبی ،کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی به تمثال شهدای شهرستان ادای احترام نموده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .
کد خبر: ۹۱۲۱۹۳۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

 

تمثال شهدای والامقام هندیجان همزمان با ایام نوروز ۹۸ با همکاری شهرداری ، دفتر امام جمعه ، فرمانداری و بنیاد شهید در مسیر ورودی به هندیجان جنوبی نصب شد که مورد استقبال بسیجیان، رزمندگان اسلام و خانواده های معظم شهدا و همچنین کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی از استان ها و شهرهای سراسر کشور در هندیجان قرار گرفت .

جمعی از بسیجیان هندیجان در خصوص نصب تابلوی تصاویر شهدای هندیجان گفتند:که ماها قدر دان شهدا هستیم و هر گونه امنیت و آرامش با وجود ایثارها و فداکاریهای شهدا و رزمندگان و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری بوجود آمده است که بایستی با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا راه آنها را ادامه بدهیم .

در ادامه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، شهرستان هندیجان ۱۳۶ شهید والامقام را تقدیم اسلام و آب و خاک ایران برای دفاع ازارزش ها و دستاوردها ی انقلاب اهداء نموده که نسل کنونی با جذب در پایگاههای مقاومت بسیج در راه اعتلای نام و خاطره شهدا تلاش های مخلصانه ایی دارند که جای تقدیر دارد .

امسال نسبت به سال گذشته شاهد حضور کاروان های راهیان نور از استان ها و شهرهای مجاور در هندیجان هستیم که روزانه بیش از ۲۰۰ کاروان وارد شهرستان به مقصد مناطق عملیاتی جنوبی اعزام می شوند که گروهی نیز بصورت انفرادی در حال سفر معنوی به مناطق عملیاتی و یادمان شهدای شلمچه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها