استاندار اردبیل گفت: روستاییان تلاشگر استان در رونق تولید نقش محوری داشته و مسئولان وظیفه دارند تا موانع موجود بر سر راه تولید محصولات زراعی و دامی این قشر زحمت کش جامعه را مرتفع سازند.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۵۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
روستاییان استان در رونق تولید نقش محوری دارند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو در جمع اهالی روستای لرد از توابع بخش شاهرود خلخال افزود: امروزه استفاده از روش‌های جدید کشاورزی و دامداری برای افزایش سطح بهره وری تولید وکاهش هزینه و تلفات ازنیاز‌های ضروری بهره برداران بخش کشاورزی در مناطق روستایی استان است.

وی بیان کرد: همچنین توجه به توسعه صنعت گردشگری در مناطق روستایی می‌تواند زمینه رونق اقتصادی اهالی روستا وهمچمین اشتغال روستابیی را فراهم کند.

او اضافه کرد: با وجود افزایش روند مهاجرت دربسیاری از مناطق روستایی استان جمعیت روستای لرد خلخال کاهش نیافته و روند رونق کسب وکار در آن همچنان پابرجا بوده و برای تبدیل این روستا به شهر اقدام لازم به وزارت کشور انجام شده است.

استاندار اردبیل در زمینه مطالعه طرح گردشگری این روستا ویز احداث یک مدرسه جدید و رفع مشکل آب شرب، برق ومخابرات این روستا قول مساعد داد.

بهنامجو در سفر به خلخال از چندین طرح تولید کشاورزی و دامی منطقه شاهرود، طرح‌های گردشگری در حال احداث ازناو از جمله مجتمع قصر‌های چوبی، هتل پنج ستاره و دیگر طرح‌های سرمایه گذاری بازدید کرد.

بهنام جو با اشاره به راه اندازی تجهیزات تله سیژ در تفرجگاه اندبیل خلخال در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد با تکمیل و راه اندازی چهار پیست اسکی در حال ساخت در استان و نیز استقرار پزشکان متخصص در مجتمع‌های آبدرمانی استان، تکمیل طرح‌ها وپروژه‌های گردشگری در حال ساخت، اهداف طرح زمستان بیدار تحقق پیدا کرده و استان اردبیل به مقصد اول گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.
ارسال نظرات