خبرهای داغ:
صبح امروز

بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

صادق پور گفت: راهیان‌نور بزرگترین حرکت فرهنگی است و در واقع بهترین بستر انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس می باشد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۶۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور شهرستان قزوین با تبریک سال نو اظهار کرد: صبح امروز بیش از ۸۰۰ نفر از مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و ... بازدید خواهند کرد .

صادق پور عنوان کرد: برنامه های متنوعی از قبیل برگزاری افتتاحیه، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه و اهداء جوائز برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین گفت: حضور در یادمان‌های شهدا گام موثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: راهیان‌نور بزرگترین حرکت فرهنگی است و در واقع بهترین بستر انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب همچون فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس می باشد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین یادآور شد: هدف از اعزام این کاروان‌ها انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان و جدید انقلاب با رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های شهدای والامقام و کسانی است که جان خود را در راه حفظ اسلام و کشور تقدیم کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها