معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه با بیان اینکه طرح شعار سال از سوی مقام معظم رهبری همراه با تفکر و استراتژی می‌باشد، گفت: وظیفه دولتمردان فراهم آوردن ساز و کار اجرای این شعار است.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۱۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی رستمی افزود: خوشبختانه در تربت حیدریه بر اساس مدل اقتصادی استاندار برنامه کلی تعیین و تنظیم شده و به جای اینکه کارآفرین و سرمایه گذار سراغ ما بیاد، ما به سراغشان می‌رویم تا از نیازهایشان مطلع شویم.

وی گفت: بر این اساس آنچه که مربوط به کلیات نظام برای تحقق شعار سال باشد، از حوزه اختیارات ما خارج است و تنها با اندکی تغییر رویکرد خود را با برنامه‌های کلی نظام همسو می‌سازیم.

رستمی در بخش دیگری اظهار داشت: پارسال با وجود مشکلات زیاد، اما تربت حیدریه تبدیل به یک کارگاه عمرانی شد و علاوه بر ۱۶۲ پروژه با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی و در نهایت با ۳۴۰ میلیارد ریال آورده که به پول تبدیل شد، از محل اعتبارات ملی نیز توانستیم در حوزه راه و گاز حداقل ۲۰ برابر آنچه که اعتبار داشتیم هزینه کنیم.

وی گفت: تنها در حوزه گاز بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در ۲ حوزه بزرگ هزینه کردیم و در حوزه درمان نیز با افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) در سالجاری، تربت حیدریه را به سمت قطب درمانی پیش خواهیم برد.

رستمی در ادامه خاطر نشان کرد: ما به صنعت گردشگری که در گذشته توجه زیادی به آن نمی‌شد، به عنوان یک منبع جدید درآمدی نگاه می‌کنیم، زیرا تردد هشت میلیون مسافر که از مسیر تربت حیدریه به سمت مشهد حرکت می‌کنند، موضوعی نیست که بشود به آن بی توجه بود.

وی با بیان اینکه پروژه احداث کمربندی در تربت حیدریه تعطیل می‌شود، گفت: همین یک کمربندی هم که داریم، برای ما جز هزینه چیز دیگری در بر ندارد، زیرا می‌شد با یک خوش سلیقگی مسیر تردد خودرو‌ها را از داخل شهر گذراند تا برای ما تبدیل به یک منبع درآمد شوند.

رستمی ضمن انتقاد از وضعیت مبلمان و ساخت و ساز شهری، افزود: باید شهرداری را مورد حمایت قرار دهیم تا نسبت رفع این نابسامانی‌ها اقدام کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها