رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا (ع) گفت: این اعزام ۳۵ هزار زائر از خراسان رضوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور ویژه نوروز تعداد، در مدت ۲۰ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۱۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عباس صالحی در حاشیه بازدید و سرکشی از زائران مستقر در اردوگاه ثامن‌الائمه سپاه امام رضا (ع) در شهر حمیدیه خوزستان افزود: اردوی راهیان نور ویژه محلات و به‌صورت خانوادگی از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین امسال ادامه دارد.

وی گفت: زائران در مدت سه روز حضورشان در این مناطق، از ۱۰ یادمان هورالعظیم، طلائیه، هویزه، علقمه، شلمچه، نهرخین، دهلاویه، چزابه، فکه و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

رییس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام رضا (ع) گفت: راویان دفاع مقدس در مسیر حرکت و در محل یادمان‌ها به تشریح عملیات و معرفی مناطق جنگی می‌پردازند.

صالحی تجدید میثاق با شهدا، آرمان‌های امام راحل (ره)، یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس و حفظ دستاورد‌های شهدا را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کاروان راهیان نور عنوان کرد.

وی گفت: اردو‌های راهیان نور فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

در بازدید راهیان نور خراسان رضوی از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس پرچم حرم امام رضا (ع) در پادگان ثامن الائمه خراسان در خوزستان بر افراشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها