خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) شیراز از اجرای طرح «سفیران معروف» در تفرجگاه‌های شمال شیراز در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۲۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سیدحسین حسینی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: با حضور نیروهای خودجوش بسیج طرح «سفیران معروف» در راستای احیا و آشنایی به معروفات در مراکز تجاری و تفریحی خلیج فارس، روستای گردشگری قلات، اکو پارک صدرا و سایر تفرجگاه‌های واقع در شمال غرب شیراز تا پایان تعطیلات نوروز اجرایی می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در ایام نوروز بسیج همگام با دستگاه‌های دیگر به اجرای مأموریت‌ در زمینه‌های مختلف می‌پردازد، افزود: ایجاد خیمه «نسیم محبت» با هدف استقبال از مسافران نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی و معرفی ثمرات احیای فریضه الهی معروفات به عنوان نظارت همگانی و همگرایی اجتماعی در ترویج خوبی‌ها و همچنین ترغیب مردم با این فریضه الهی در منطقه گردشگری روستای قلات، مجموعه تفریحی خلیج فارس و اکو پارک صدرا اجرا می‌شود.

حسینی یادآور شد: تقدیم پاکت‌های مهربانی با عنوان «آرامش حق همه ماست» و «برای یک جامعه سالم همه مسئولیم» با اهدای گل و شیرینی به مسافران و مراجعین در تفرجگاه‌های شمال شیراز از دیگر برنامه‌هایی است که برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: با حضور سفیران معروف در ایام نوروز شاهد ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی و سالم‌سازی مناطق تفریحی، گردشگری شمال غرب شیراز خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها