خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بقیه الله (عج):
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بقیه الله (عج) گفت: راهیان نور بهترین فرصت جهت حلقه وصل به شهدا می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۲۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حسین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه الله(عج) شیراز در مراسم اعزام 360نفر از زائرین کاروان راهیان نور که در پارک اتوبان شهید چمران برگزار شد ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان نمود: ادوی راهیان نور در ایام نوروز نمونه بارزحرکت های جهادی و ارزشی در انقلاب اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: این اعزام به دلیل حضور 16خانواده شهید دفاع مقدس در بین زائرین کاروان ویژه می باشد که باید قدر نهیم و خانواده شهدا ضمن احترام و همراهی در سرزمین ها از خاطرات شهدا از زبان خانوادههای محترمتشان بهره ببریم.

حجت الاسلام علیزاده ضمن بیان خاطراتی از شهدا اردوهای راهیان نور را در راستای تجدید عهد و پیمان با آرمان های مقدس شهدا و ولایت دانست و اشاره نمود:  ادامه راه شهدا اخلاق حسنه،ایثار و از خودگذشتگی در بین کاروان باید الگوه باشد و نظم در کارها و امورات در کاروان باید از اولویت مسافران عزیز باشد.

همچنین سروان پاسدار افکاری در حاشیه این اعزام تصریح داشت: این اعزام از عمدتا از مناطق کم برخوردار در طرح شهید اسکندری شهر شیراز می باشد که عزیزان به مدت 5روز در ایام نوروز98 از مناطق راهیان نور جنوب کشور بازدید خواهند نمود و 16خانواده شهید و 4روحانی مبلغ رائرین را همراهی خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها