خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون:
مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون گفت: تشکل‌های دانشجویی باید رونق تولید را از مسئولین مطالبه کنند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۲۸
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، پیمان قرمزی مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون با اشاره به نقش مکمل مردم و مسئولین گفت: باید بجای واردات بی رویه محصولات از تولید کننده داخلی حمایت کنند و حتی از کار خانه هایی که به هر دلیلی الان تعطیل شده یا با ظرفیت پایین کار می کنند حمایت شود.

وی در ادامه گفت: این مسئله علاوه بر حمایت از تولید کننده و مردم و اینکه مشکلات مردم از لحاظ بیکاری، معیشتی و... را حل می‌کند باعث می‎شود ارز ما از کشور خارج نشود.

این فعال دانشجویی با اشاره به برخی علل کاهش ارزش پول ملی گفت: پول ملی زمانی بی ارزش می‌شود که ما وابسته به خارج باشیم ،پول ملی چرا بی ارزش می‌شود؟ بخاطر بالا رفتن دلار و خارج شدن ارز از کشور ارزش پول ملی کاهش می یابد.

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون همچنین به سخنان رهبری پیرامون واردات کالایی که مشابه داخلی دارند اشاره کردند که می‌فرمایند: واردات کالاهایی که در داخل به‌قدر کافی تولید می‌شود، بایستی به‌صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود؛ آنچه در داخل تولید می‌شود، از خارج وارد نشود.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی کازرون با برشمردن برخی ماموریت های دانشگاه پیرامون مسئله رونق اقتصادی گفت: در کنار مسئله مطالبه گری بعنوان بخشی از رسالت دانشجویان، دانشگاه می‎تواند یک منبع تغذیه فکری و ارائه دهنده ایده های نو به بخش صنعت باشد ولی امروز به نگاه واقعی به این مسئله یک نگاه دکوری است و به وجود یک دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه ها خلاصه می‌شود که باید این ارتباط بازسازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها