خبرهای داغ:
مسئول بهداری راهیان نورسپاه صاحب الامر(عج)، مستقر در خرمشهر:

برای شهدا جان دادن کمترین کار است

مسئول بهداری راهیان نور سپاه صاحب الامر(عج) در خرمشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: برای شهدا کمترین کار جان دادن است و در این سفر خود را مدیون رشادت های آنان می دانیم.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۷۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از چذابه، اکبر قربانی ضمن تبریک سال نو گفت؛ شهدا از همه دارایی هایشان گذشتند تا نسل های بعد چراغ راهی برای عبور از بحرانها داشته باشند. تزریق روحیه جهاد و شهادت از مولفه های قدرت و امنیت ملی انقلاب می باشد که راهزان نور توانسته استعداد های نابی همانند حججی ها پرورش دهد.

وی گفت: بهداری سپاه صاحب الامرعج با یک دستگاه آمبولانس و تجهیزات دارویی به همراه پزشک کاروان راهیان نور را در سفر به مناطق عملیاتی کار امداد و درمان را انجام داده و در صورت موارد خاص که نیاز به اعزام داشته باشد تا بیمارستان کار کمک های اولیه و درمان را انجام می دهد.


قربانی افزود: بیش از ۷ سال است که در خدمت زائران سرزمین نور هستم، همیشه با خانواده می آمدم اما امسال به دلیل نبود مکان نتوانستم آنها را با خودم بیاورم، اینجا نیز قدمگاه کسانی می باشد که بر ای کربلا و ابا عبدالله خونهای زیادی ریختند و جان پاکشان را تقدیم کردند. اینجا سرزمین مردان بی ادعاست که فراتر از همه زمان بودند، مردانی که با دستان خالی در برابر دنیا ایستادند تا امروز برخی با دستان پر نمی توانیم سر دهند.

مسئول بهداری قرارگاه راهیان نور مستقر در خرمشهر گفت: انقلاب نردان بلندآوازه ای را تربیت کرد که بارها کربلا را تجربه کردند لذا بروز و ظهور مکتب عاشورا پس از ۱۴۰۰ سال در این سرزمین را رقم‌زدند، عیچ سیاحتی برای من بهتر از خدمت به زائرین نیست و اگر عمری باقی باشددر سالهای آینده نیز حضور خواهم داشت‌.

قربانی در پایان ضمن اشاره به تاثیر مثبت فرهنگی راهیان نور گفت: هرچقدر در مباحث فرهنگی مطابق با شرع و کارشناسی هزینه کنیم در اصل سرمایه گذاری می باشد که بسیاری از موارد و مسایل ناهنجار اجتماعی و سیاسی تکرار نمی شود.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار