مسئول اردویی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج» خبر داد؛
مسئول اردویی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) از اعزام 700 نفر زائر در قالب کاروان اردوی های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۰۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول اردویی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : ثبت‌نام از زائران علاقه‌مند به راهیان نور از بیستم اسفند در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد آغازشده و امسال با توجه به استقبال چشم‌گیر مردم از سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اعزام کاروان‌ها در تاریخ‌ 7 فروردین ماه 98 انجام می‌شود.

اعزام 700 زائر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

وی تصریح کرد: اردوی زیارتی زائران شهدا به مناطق عملیاتی دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای فرهنگ‌سازی دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس است و باید این فرهنگ نسل به نسل به آیندگان منتقل شود.

وی افزود : هدف انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید و آشنایی این عزیزان با سیره شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا با حضور تعدادی از پدران و مادران شهدا که در این سفر با ما همراه هستند.

مسئول اردویی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) امنیت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های همین شهدا عنوان کرد و افزود: شهدای نظام اسلامی با تبعیت از ولی‌فقیه زمان و باروحیه جهادی و اخلاص و معنویت توانستند در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کنند و دشمن بعثی را از کشور بیرون برانند.

وی اظهار داشت: در این اردو زائران سرزمین نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان شامل؛ فتح المبین ، شهید اسکندرلو،کانال کمیل و حنظله،دهلاویه،هویزه،شلمچه،طلائیه،موقعیت شهید تندگویان،اروندکنار و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) نیز بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات