فرمانده سپاه حاجی آباد از اعزام یک گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین قرارگاه محرومیت زدایی مدینه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، جهت خدمات دهی به مردم شهرستان حاجی آباد خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۳۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

به گزارش پیارم سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تبریک سال نو خدمت هموطنان اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرگرد محمد میرزاده فرمانده سپاه حاجی آباد ضمن تبریک سال نو خدمت هموطنان اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی و داندانپزشکی فائزین از تاریخ سه تا هشتم فروردین در شهرستان جهت خدمات دهی رایگان به بیماران در درمانگاه شهید امانی شهرستان مستقر هستند و به مردم حاجی آباد و روستاهای اطراف شهرستان خدمات دهی می کنند.

محمد میرزاده افزود:این تیم پزشکی با همکاری و هماهنگی کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه محرومیت زادیی مدینه سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به شهرستان اعزام شدند، و جامعه هدف این تیم پزشکی خدمات دهی به هشت هزار نفر می باشد.

دکتر ابراهیمی سرگروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی فائزین با بیان اینکه این گروه جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم مناطق محروم به این شهرستان سفر کردند افزود: این تیم پزشکی متشکل از ۳۰ پزک که ۱۲ دندانپزشک، پزشک عمومی،ماما، متخصص زنان و زایمان، روانشناس، مشاور خانواده، دو پرستار، دو دستیار داندان پزشک می باشند که به مردم شهرستان خدمات دهی به صورت کاملا رایگان انجام می دهند.

ابراهیمی افزود: این تیم پزشکی به مدت پنج روز در شهرستان حاجی آباد و روستاهای سرگز احمدیو فارغان مستقر و به کلیه روستاهای شهرستان خدمات رسانی می کنند.

 

 

ارسال نظرات