خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: به دلیل سیل در استانهای لرستان و خوزستان و احتمال حوادث برای زائرین برای حفظ امنیت جانی این عزیزان اردوی راهیان نور ناحیه امام سجاد لغو می شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۶۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور ضمن تبریک سال نو و تسلیت به هموطنان به خاطر سیل اخیر گفت: ایمنی زائرین عزیز اولین مولفه کاروان ها می باشند چنانچه کم ترین خطری متوجه انتقال زائرین شود تا رفع آن از اعزام معذوریم.

وی با اشاره به برنامه ریزی های قبلی انجام شده گفت: طبق برنامه ریزی قبل در تاریخ مشخص می توانستیم راهیان نور را به مناطق عملیاتی ببریم‌اما با توجه به سیل اخیر در لرستان و خوزستان به همراه سایر استان ها امکان خطرات بالقوه جانی و مالی برای زائرین وجود دارد در همین راستا با هماهنگی های انجام شده توسط سپاه ناحیه امام سجاد و قرارگاه راهیان نور اعزام به مناطق عملیاتی تا اطلاع ثانوی لغو می شود.


صادقپور تصریح کرد: ریزش کوه در مسیر لرستان به خوزستان، لغزنده بودن زمین، آبگرفتگی و در برخی مسیرها رانش زمین و مسدود شدن راه ها، جاری شدن سیل در برخی مسیرهای مناطق عملیاتی و شهرهای استان خوزستان از عمده دلایل لغو سفر کاروان راهیان نور می باشد.


فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در پایان افزود: به محض سفید شدن وضعیت مسیری و رفع مشکلات پیش آمده در خصوص سیل اخیر هماهنگی های لازم در خصوص اعزام راهیان نور توسط قرارگاه صورت گرفته و به اطلاع خواهد رسید.

 

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها