خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسلمان با بصیرتی که آگاهانه نقشه راه زندگی اش را اینگونه بریزد پیروز است، لذا این راهی که انتخاب کرده اید را با جدیت بپیمایید و در جوانب امر بیش از پیش بر بصیرت خود بیفزایید و این همان راهی است که به منزل می رسد.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۷۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی شب گذشته در دیدار با گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران با اشاره به اینکه انشاءلله سال و عمر پر از خیر و با برکتی داشته باشید، اظهار کرد: در آزمایش های آخرالزمانی متاسفانه در خیلی مواقع افکار بیگانه جای افکار ناب اسلامی را می گیرد که مایه تاسف است، اما در این آزمایش ها، رویش های بسیاری نیز شکل می گیرد که مایه افتخار می باشد.

 

وی با بیان اینکه اسلام ناب برخاسته از روح قرآن، تعلیمات رسول خدا و اهل بیت است، افزود: حقیقت عبودیت پرورش خودمان است زیرا خداوند متعال به عبادت ما نیازی ندارد بلکه این ما هستیم که برای کمال و رشد نیازمند عبادت و برنامه هایی که خدا مشخص کرده است، می باشیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه کل عمر باید در بندگی خدا باشد نه اینکه به بخش های مختلف تقسیم بندی شود، خاطر نشان کرد: اگر قرب الهی حاصل گردد، فریضه نماز، کار، تحصیل، خدمت، استراحت و... همگی، عبادت محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه یک انسان بصیر، یا کارشناس است و یا اینکه از وجود یک کارشناس در احساس وظیفه و انجام وظیفه اش بهر می برد، ادامه داد: دیگرانی که سلیقگی اسلام را تعریف می کنند و فقط بخشی از زمان را به عبادت می پردازند و مابقی را به معصیت می گذرانند، سکولاری عمل می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: اگر وظیفه جهاد شناخته شود حال می خواهد این جهاد باشد و یا جهاد رزم و جنگ نظامی، اگر همراه با قصد قربت صورت گیرد، تمانش عبادت است، اگرچه سختی دارد اما شیرین است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مسلمان با بصیرتی که آگاهانه نقشه راه زندگی اش را اینگونه بریزد پیروز است، لذا این راهی که انتخاب کرده اید را با جدیت بپیمایید و در جوانب امر بیش از پیش بر بصیرت خود بیفزایید و این همان راهی است که به منزل می رسد.

 

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم از دین سوء استفاده کرده و مال مردم را بخوریم قطعا راه به جایی نخواهیم برد بلکه ابزاری می شود برای دشمنان اسلام.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این رویش انقلابی را محکم بگیرید زیرا بسیار ارزشمند است، افزود: اگر فرهنگ جامعه فرهنگ جهادی شود، یقین بدانید که حضرت مهدی(عج) ما را معطل نمی گذارد، زیرا حضرت صاحب الزمان(عج) منتظر ماست نه ما منتظر حضرت.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان با اشاره به اینکه مشکلات، مشکلات نفسانی است که جلوی راه ما را گرفته است، گفت: اگر ما منتظر واقعی بودیم هر لحظه در انجام وظیفه خودمان غرق بودیم و تقرب الهی می جستیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها